niedziela, 28 kwietnia 2013

Love Story

Cud dziewczyna, długie włosy, błękitnawe oczy
Uśmiech dziecka, tysiąc marzeń każdej nocy
Z tą lekkością, zupełnie inna niż ten świat
bo pośród tamtych chwastów to jedyny kwiat
w pełnym Słońcu! dorasta aby sięgnąć gwiazd
przy niej tracę cel wszystkich moich tras
coś ściska serce nie daje w nocy spać
jak zagubiony z myślami ciągle gram
za jeden uśmiech, za jeden ciepły szept
tą codzienność odsunął bym daleko gdzieś
nie wiem, ile za sobą, masz złamanych serc
to musisz wiedzieć jedno! moje łamiesz też
Myśl! jedna na milion, kiedy ją ujrzałem
Nią pozostała nawet kiedy ją poznałem
Choć! ze mnie tylko ktoś, jeden z miliona
to chce być jak Shrek, ty moja Fiona

Ref.
To zaskoczenie? Gdy powiem tobie Kocham Cię
Bądźmy razem! Tylko! czy ty tego chcesz?
Nie boję się! Dziś nadszedł wielki dzień
bo wreszcie dowiem się czy jest nadziei cień

Podziel się marzeniami, jaki masz na życie plan
Wymarzone miejsce, ja zabiorę Ciebie tam
nie każ mi czekać, ja już to dobrze znam
każda sekunda boli jak miliony drzazg
a w świadomości tylko ten ulotny czar
każde spojrzenie twe jest jak ostry haj
boję się tego, że między nami stanie ktoś
że w waszych sercach zrodziło się coś
będę tym wojownikiem, zawalczę do końca
nawet jak polegnę, gdy temu nie sprostam
stanie z boku zabija jak zimowy chłód
ciemne włosy, słodka nutka twoich ust
Mam żal do losu, czy mogło by być prościej
gdyż ja nie mogę już kochać Ciebie mocniej

Prawa autorskie: Dominik Śliczniak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz