sobota, 6 kwietnia 2013

Talent

Siemka! Dawno nic nie pisałem, miałem pewnego rodzaju kryzys, ale już jest okej. Znowu wracam do gry i dedykuje ten tekst każdemu kto czuję się niepotrzebny, przegrany i ma wrażenie że każdy ma go w dupie. Nie przejmujcie się, dacie radę :)

Jeśli Bóg dał ci talent, to wykaż się sercem
stań przed lustrem i powiedz że masz szczęście.
Uwierz w siebie, poszukaj przeznaczenia!
Dla Ciebie też plan ma planeta Ziemia
bo jestem typem, który ten wyścig wygrał
już jestem świadom, czemu los mnie tu przygnał.
Żyje po to, by do was kierować słowa
pozostać sobą, to jest moja droga.
Słuchaj ziomek! Nie poddawaj się na śliskim gruncie
żadna wymówka tutaj płazem Ci nie ujdzie.
Jeśli oddychasz i czujesz serca puls
wciąż masz tą szansę, pamiętaj chcieć to móc.
Pomocna dłoń, ode mnie do was gest
rozjaśniam wizje, z zakłamaniem precz.
Nie daj sobie wmówić, że nie masz perspektywy
tak mówią ścierwa, które chcą byś nie był żywy!

Ref.
Każdy ma jakąś misje, Bóg ma dla nas plan
miliony istnień, każdy człowiek jest coś wart!
Zaciśnij zęby, mocno chciej, znajdź swój cel
zmarnować talent to najgorsza rzecz!

Ej! Chce Ci przekazać jedną ważną treść.
Joł! Potraktuj to jak wyzwolenia pieśń.
Przegrałeś, bo wierzysz że jesteś przegranym
w ten sposób nigdy nie staniesz w miejscu dla wygranych.
Raz nie zaszkodzi, pomyśleć pozytywnie
wygrali Ci, co wierzyli w coś naiwnie.
Wiara, nadzieja i zawsze ciężka praca
daj się z siebie wszystko, to zawsze się opłaca.
To że tutaj stoisz, potraktuj jako dar
bo możliwość życia to największy skarb.
Zrób coś z sobą, zacznij działać, pomóż innym
postaw na progres, pomyśl sobie jestem silny
na pewno też, jesteś komuś potrzebny
zawsze jest ktoś, komu nie jesteś obojętny.
Masz w sobie talent, jest tyle dziedzin życia
pokaz się ludziom, wyjdź w końcu z ukrycia!




Prawa autorskie: Dominik Śliczniak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz