wtorek, 5 lutego 2013

Może Kiedyś

Ref.
Kiedyś razem pójdziemy gdzieś, daleko gdzieś
i dobrze wiesz, że ja
Mam na głowie, tyle spraw, codziennych kłamstw
czasami bywa tak
że oddzielnie sięgamy gwiazd
razem to, sięgamy tylko dna
sam ze sobą żyje wciąż, mając to
mój niespełniony raj

1.kochanie może kiedyś zbudujemy wspólny dom
wreszcie odpoczniemy, mamy tej miłości plon
powiemy temu dość, nic nas nie zatrzyma
widzę nasze życie, mam ten obraz przed oczyma
te ulotne chwile piękne niczym zachód Słońca
trzymamy się za ręce, idziemy aż do końca
bo nasze plany, szczęście, rodzina, to wszystko
jak spełnienie marzeń, duszy uzdrowisko
ej! tak nie jest, przecież to wygląda pięknie
wiem na czym stoję, żyję wciąż z tym błędem
wiem, chcesz tego, twoje oczy dają sygnał
tak bardzo chcesz, tylko boisz się  przyznać
boisz się powiedzieć, boisz się spojrzenia
to cienka granica, jest do przekroczenia
wielka niewiadoma, co czeka za drzwiami
ty wybiegasz w przyszłość, zaglądasz oknami

2.mówisz związek to oddanie drugiej osobie
sposób życia, mówienie jak zależy mi na tobie
ciągłe konsekwencje, myśli w mojej głowie
poprzestawianie w nielogiczny układ, tak to powiem
powiem też, że za wiele na tym stracimy
jeśli coś, za szybko między nami zmienimy
jest dobrze, tak jak jest, nie może być lepiej
razem w tej konstelacji, jak gwiazdy na niebie
od siebie tak daleko, świecimy tak mocno
wśród zimnych galaktyk, odnajdę Cię siostro
bo łączy nas coś, co pokona każdy szczyt
nieśmiertelna przyjaźń, chcesz obrócić ją w pył?
przez miłość boje się, że znów będzie śmiertelna
straci swój blask, jak popękana perła
w tym natłoku kłamstw, będziesz obojętna
bo zniszczy to wszystko, zazdrość tak przeklęta

Prawa autorskie: Dominik Śliczniak 

Czytajcie i komentujcie, każda opinia będzie korzystnie wpływać na moją motywację. Pochwała uskrzydli, ale czasami lepiej dostać opinie negatywną i wyciągnąć wnioski, żeby potem być jeszcze lepszym Mam dal was prezencik :) genialny bit jaki ostatnio znalazłem słuchając blenda od Szustego
oto ten bicik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz