poniedziałek, 4 lutego 2013

No to jedziemy z teskstami

Publikację zacznę od trochę starszych tekstów. To znaczy tych które napisałem jakiś czas temu. 2 przykładowe moje prace. Komentujecie :)

"Nieznajoma"
Pamiętam to do dziś, moment, w którym Cię ujrzałem
zawirował świat, kiedy w twoje oczy błękitne spojrzałem
pusta przestrzeń między nami, stała się łącznością
pomiędzy twoim pięknem a moją świadomością
byłaś wtedy narkotykiem, nie mogłem Cię odstawić
a za mało odwagi, by się strachowi przeciwstawić
zagadać, wyciągnąć ręce, po upragnione szczęście
dać wreszcie koniec, tej wyniszczającej gierce
niestety, jedyne co nas łączy to powietrze
które co dzień wymieniamy, w tej życiowej udręce
pozostaje mi samotność, walka o lepsze jutro
tylko po co, skoro bez Ciebie jest w nim smutno
Wciąż szukam lekarstwa, żeby jakoś przeżyć
znalazłem w wyobraźni, tam łatwiej jest uwierzyć
że nadejdzie taki dzień, że będziemy razem
chciałbym to poczuć, lecz wszystko jest tylko obrazem

"Wspomnienia"
Choć walczymy o lepszy byt to żyjemy wspomnieniami
wśród melancholii wracają czasy gdy byliśmy mali
gdy żyliśmy zabawą beztrosko patrząc na świat
nie przejmując się tym co ten świat mógł nam dać
jaka przeszłość by nie była, to nigdy się jej nie wstydź
gdyż każdy ma historię, w której czar nigdy nie prysł
to kim teraz jesteś to efekt tego co przeżyłeś
jesteś odpowiedzią czy ze słabością zwyciężyłeś
a najgorsze wspomnienia traktuj jako motywacje
że jesteś tutaj z nami, już za sobą masz tą stację
a jeśli ktoś się śmieje, że żyjesz tutaj przeszłością
Powiedz: "to mój wewnętrzny kwiat zwany świadomością"
bo to ona zdefiniowała mnie jako człowieka
z tego bądźmy dumni i nie ważne co nas czeka
wspomnień w tym tkwi urok że nawet w ciężkich czasach
to zawsze znajdzie się coś do czego można wracać
Od biegu odpocznij, wciśnij spację, stań!
przewiń do momentów gdy miałeś w rękach ten swój raj
kiedy inaczej serce biło i czułeś tą euforię
na twarzy widniał uśmiech choć w życiu było niewygodnie
Nie przestawaj, idźmy dalej, przypomnij sobie magię
Ten niewyjaśniony sposób gdy nastrój zmieniał się nagle
Włącz starą piosenkę, której dawno nie słuchałeś
Otwórz album ze zdjęciami, z tymi których kochałeś
jeden flashback, tyle radości, odpływa cały świat
to piękne, że możesz poczuć się jak za najpiękniejszych lat
to magiczne chwile, które w sercu są na zawsze
one nadal świecą gdy w przyszłość w mroku gaśnie
czy to studia czy z ukochanym witanie bladego świtu
impreza studniówkowa czy większa zmiana w życiu?
nie zapomnij o tym, pielęgnuj te wspomnienia
bo one są częścią drogi do marzeń twych spełnienia

Prawa autorskie: Dominik Śliczniak 

Co sądzicie? Jak radzę sobie z powiedzmy z małym doświadczenie. Zaczęłam pisać dopiero  jakiś rok temu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz