poniedziałek, 4 lutego 2013

Przyjaciółko

Tekst dedykuję wszystkim parom, które w przeszłości utrzymywały między sobą stosunki na zasadzie najlepszy przyjaciel, najlepsza przyjaciółka. Czasami właśnie to co zawsze jest blisko nas okazuje się być dla nas najcenniejsze i nigdy nie pozwólmy temu komuś odejść :)

1.
Jesteś moją przyjaciółką, znamy się od lat
od kiedy pamiętam, wędrowaliśmy przez ten świat
zawsze razem,  ku przeciwnościom losu
by złapać swoje marzenia, każde na swój sposób
a gdy miałaś problemy, ja przychodziłem na pomoc
mogłaś być pewna, że nigdy nie pozwolę Ci utonąć
Traktowałem Cię jak siostrę, byłaś najważniejsza
Choć w oczach mężczyzny, nie byłaś najpiękniejsza
Coś pękło, gdy przyszedł czas dokonać wyboru
A co mógł zrobić głupi dzieciak, w tym świecie bez honoru
Wybrał piękne dziewczyny, nie prawdziwe szczęście
Zostawił ją samą sobie, na życiowym zakręcie
Jednak ty, jak zawsze, dałaś  radę
A ja upadłem na dno, goniąc niedostępną sławę
Teraz czuję się jak kretyn, chciałbym Cię przeprosić
ofiarować swoje życie, by te krzywdy wynagrodzić

Ref.
To opowieść o naszej znajomości
O dwóch duszach, wśród bólu i radości
Kocham Cię, musisz to zrozumieć
Dobrze wiesz, ja bez Ciebie żyć nie umiem
Nadszedł czas, musimy coś zmienić
te dwa słowa, w wieczną drogę zamienić

2.
Zrozumiałem swoje uczucia, tylko trochę za późno
Teraz szukać wytłumaczenia, to wszystko na próżno
Będąc daleko od Ciebie, czułem się tak smutno
Choć wokół  tyle barw,  bez twojej jest tu pusto
Byłaś mi jak tlen, bez którego się dusiłem
czemu byłem tak głupi, że skarb z rąk wypuściłem
A w głowie tylko, moment naszego spotkania
Nie liczyłem na nic, zwykły znak  pojednania
Jednak twoje oczy, wystarczyły aby wiedzieć
straciłem najwspanialszy kryształ,na tym świecie
Stałem nieruchomo, ze wstydem patrząc na Ciebie
będąc pewien, że na mój widok czujesz wkurwienie
los oszalał, słysząc w twoich ustach serdeczne cześć
bo wyglądasz, jakbyś zapomniała tą bolesną treść
Życie nabiera sens, wsród tylu dziwnych miejsc
Tylko przyjaciel ujrzy światło, pośród tylu klęsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz