poniedziałek, 4 lutego 2013

No to zaczynamy

Siemanko. Nazywam się Dominik, mam 18 lat. Chodzę do 3 klasy liceum więc niestety, 3 miesiące i matura :/. Chociaż mam się uczyć to zawsze znajdę czas na oddanie się mojej pasji, czyli pisaniu. Pisanie, pisanie i jeszcze raz pisanie <3. Czy to wiersz o miłości, czy parodia jakiejś znanej piosenki. Najczęściej piszę teksty pod bity hip-hopowe. Muzyka to coś co kocham i  możliwość tworzenia jej w przyszłości jest spełnieniem moich marzeń ;) . Może kiedyś zostanę znanym MC. Na ten moment to tylko bardzo optymistyczna wizja, ale  od czegoś trzeba zacząć. A najlepiej od ciężkiej pracy, bo jak mówi klasyk "jeszcze będzie czas by odpoczywać"

Ten blog jest moim drugim w życiu. Wcześniejszy nadal prowadzę, ale chciałem spróbować swoich sił tutaj. A tu możecie obejrzeć mojego debiutanckiego bloga xD http://domin-art.blog.pl/
      W najbliższym czasie powstawiam kilka tekstów. Taki mały pokaz mojej twórczości. Czytajcie i oceniajcie. Podzielcie się ze mną swoją opinią to dla mnie bardzo ważne, bo aby się rozwijać niezbędna jest konstruktywna krytyka. Ufffff.... pierwszy wpis mam już za sobą :) Nie było tak źle. Pozdrawiam i Peace for Everyone :P

1 komentarz:

  1. Chociaż za hip-hopem nie przepadam widzę między nami bardzo dużo podobieństw. Masz absolutną racje, przyjdzie czas na odpoczynek, praca jest najważniejsza. Masz pasje, marzenia i potencjał i życzę ci ich spełnienia. Zapraszam do mnie gdzie umieszczam przemyślenia, recenzje i oddaje się swojej pasji jaką jest pisanie, więc no... zapraszam http://pani-felietonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń